Поиск

Insane Clown Posse - House of Horrors



Здесь вы сможете скачать на большой скорости Insane Clown Posse - House of Horrors в формате mp3, найти текст к этой песни, посмотреть видео клип и прослушать песню онлайн.

Исполнитель: Insane Clown Posse

Название mp3: House of Horrors

Время проигрывания: 04:20

Добавлено: 2015-02-22

Прослушали: 576




Скачать

Другие композиции исполнителя Insane Clown Posse


Текст песни:

"Hey there, do ya like excitement?"
"Yeah."
"Do ya like suspense?"
"Uh-huh."
"Do you like Nel Carter?"
"Tst-no."
"Good, cuz you won't find her here, this is the house of horrors. And for
you it's absolutely free, step right in."
"Thanks."
"Say no more stupid-ass, your breath says enough."

Hello?

It's so dark.

Don't lose me.

C'mon, I found a door

Buwugawuw, Waaah! Welcome to the house of horrors,
You born in a barn, shut the fuckin' doors.
You sit down, 'cause I'm about to scare ya
Bbbblblblblblblblbll, ok, now I dare ya
Close your eyes, open up ya mouth, and count to ten,
Don't wanna, huh? Cuz ya know my nuts are goin' in,
I'm twisted, I'll cut ya finger off and stick it in ya butt
Hnnnnnnnnnnggggggh! ...and glue it shut
This is when I get get crazy, let me show ya somethin',
Brrrrl! Ya know what that means? It don't mean nothin', ha-ha!
But it scares ya, cuz people don't be doin' that shit,
But me, brrll, bitch, brrrrll, I'm all about it? (Bbrrrlll...)
Guess what, I'm a serial killer, it's a bad habit,
I killed Tony, Lucky Charms, and the silly rabbit,
Uh! Cut the lights off, see that shit, I'm glowin'
Allright, I'm done, cut 'em back on, wait, where ya goin'?

Welcome to the House of Horrors!
(Chorus:)
Comes from within' me, (within' me) - in me.
Comes from within' me, horrors, hey.
Comes from within' me, (within' me) - in me.
Come to the House of Horrors, hey.
(end chorus)
(chorus)
Honey, I'm not having a good time.
I know, C'mon, This must be the way out.

Hey, what the fuck, come in guys, grab a chair,
Don't mind me drinkin' my beer in my underwear.
C'mon, let's play some combat, I just got Atari,
"Hey, keep it down in there, Shaggs, what the hell?" Sorry!
Look at that shit!(what?) You almost got me grounded,
I'm a have to take your forehead and pound it.
I'll bend you over, and tie you up to a pole,
And strech your nuts back, and fling 'em up your butthole!
I'm a phantom, listen to me, Uhhhh..,
That didn't do it? How 'bout this? Ahhhh!!!
I'm so scary, they call me Joey Terrifyin',
Did ya know that? (yeah) No ya didn't, I was lyin'!

I represent Ecorse,
I'm yellin' Ink Town,
I'm comin' outta southwest,
Wicked Clowns!

Bathrooms? sure, it's right there, down the hall.
Don't flush it though, I'll make dinner for you all,
annog mi ouy llik I'm possessed too.
Wait a minute, hey, don't leave me yet, hey!
Welcome to the House of Horrors!
(chorus)
(chorus)
Honey?
What?
I'm s-scared.
I know, sweetie, come on!
(vocal interlude w/laughs)
Jump Steady, Nate the Mack, lemme tell ya somethin',
With Billy Bill and Rude Boy, (what about 'em?) Nothin'!
They're my boys, I just had to give 'em props,
And together we form the cyclops!
He-he-he-he-he look at you, he-he, you're a bitch.
Should I let you're ass go? Ha-ha-ha-ha, no.
I'll let your bitch out, but you get the bone,
Run along sugar-tits, he ain't comin home.
"Dont let the door hit you where the good lord split ya bitch."



Клип Insane Clown Posse - House Of Horrors


Похожее:

  • Johnny Cash Hurt
    Johnny Cash Hurt
  • Patrick Wolf - The Railway House
    Patrick Wolf - The Railway House
  • Sinead O'Connor - The House of the Rising Sun
    Sinead O'Connor - The House of the Rising Sun
  • Christian Kane  - The House Rules - Director's Cut
    Christian Kane - The House Rules - Director's Cut
  • Deftones - Change (In The House Of Flies) [Official Music Video]
    Deftones - Change (In The House Of Flies) [Official Music Video]
  • Walls of Jericho - House of the Rising Sun
    Walls of Jericho - House of the Rising Sun
  • 3OH!3 - House Party (Official Music Video)
    3OH!3 - House Party (Official Music Video)
  • Crosby, Stills, Nash & Young - Our House
    Crosby, Stills, Nash & Young - Our House
  • Declan Galbraith- House of the rising sun-subtitulado Español
    Declan Galbraith- House of the rising sun-subtitulado Español
  • Milow - House By the Creek (Live)
    Milow - House By the Creek (Live)
  • Insane Clown Posse - Mexico City
    Insane Clown Posse - Mexico City
  • Redman Gilla House Check 2005 Version
    Redman Gilla House Check 2005 Version
  • THE VENTURES - The House of The Rising Sun
    THE VENTURES - The House of The Rising Sun
  • Bob Dylan - House Of The Rising Sun (Home Recording 1962)
    Bob Dylan - House Of The Rising Sun (Home Recording 1962)
  • Приключения Акакия 2015 - Бабки, бухло, трава. Часть первая
    Приключения Акакия 2015 - Бабки, бухло, трава. Часть первая




Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?